Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Instagram na iOS testuje novou podobu profilů. Podívejte se, jak vypadá

Uběhly již dva roky od momentu, kdy Instagram zásadním způsobem redesignoval své uživatelské rozhraní, což se promítlo i do kompletní změny korporátní identity. Od této doby se jedna z nejoblíbenějších sociálních sítí střetávala pouze s menšími grafickými či funkčními vylepšeními. Nově by však mohla přijít další výraznější obměna.

Společnost pod hlavičkou Facebooku na svém oficiálním webovém blogu zveřejnila, že testuje zcela novou podobu instagramových profilů na iOS. Ta má uživatelům zaručovat jak čistší a přehlednější rozhraní, tak i lepší orientaci. A jak je z uvedených screenshotů patrné, nezůstává v této sekci kámen na kameni.

Novinky se týkají zejména horší části uživatelských profilů. Hned na první pohled je tak možné si všimnout změny umístění profilové fotky, která je na pravé části namísto původní levé, což přináší i jinak strukturované bio s důrazem na jméno, popis a webovou stránku uživatele.

Foto: Instagram

Instagram současně „upozaďuje“ i informace ohledně počtu sledujících, které záměrně dává až pod osobní údaje. Pod nimi také vzniká více prostoru pro nová tlačítka pro sledování, psaní soukromých zpráv či e-mailů, uskutečňování hovorů nebo zjišťování lokality (v případě firemního profilu). Menší inovace přichází také v rámci záložek.

Příchod do několika týdnů

Redesignovaná profilová sekce Instagramu se má k uživatelům postupně dostávat v průběhu týdnů. Zatím však není jisté, zdali bude globálně dostupná, jelikož má firma zatím testovat, jak se tato změna uchytí. Podle všeho ale jde pouze o formalitu a nový layout profilů skutečně přijde, a to jak na iOS, tak pravděpodobně i na Android.

Co se týče novinek na Instagramu, je tomu sotva několik dní, co do rozhraní dorazila nová funkce pod označením Vaše aktivita. Ta měří, jak dlouho uživatel v aplikaci stráví a vyobrazuje mu všechna data v přehledných grafech.

Komentáře