Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Pleťové masky na míru. Neutrogena ukazuje zajímavé využití iPhonů a 3D systému TrueDepth

Největší veletrh se spotřební elektronikou na světě CES, který právě probíhá v Las Vegas, přináší obrovské množství nových produktů se zajímavým potenciálem a přesahem do takřka všech tržních odvětví. Řada z nich mimo jiné také úzce spolupracuje se zařízeními od Applu, konkrétně s iPhony, které pro své inovativní řešení chce používat i americký gigant na poli kosmetiky Neutrogena.

Ten prakticky představil vizi, jak by mohly vznikat pleťové masky v následujících letech. Sloužit k tomu má aplikace MaskiD™, díky níž si budou uživatelé zejména iPhonů vybavenými kamerovou 3D technologií TrueDepth (X, XS, XR) moci navrhovat přesně takové pleťové masky, které budou kopírovat tvary jejich obličejů a reflektovat specifické typy pokožek.

Foto: Neutrogena

Princip má být zpravidla jednoduchý: žena (potažmo muž) si vyfotí obličej přední kamerou iPhonu se systémem TrueDepth, která současně vytvoří trojrozměrnou mapu jejího obličeje včetně detailních aspektů nosu, rtů, mezery mezi očima a dalších fyzických charakteristik.

Dedikovaný systém Neutrogeny pak má s pomocí řešení Skin 360™ (představeného minulý rok) na 3D tiskárně vytisknout unikátní pleťovou masku „na míru“, která bude navíc obsahovat takové vitamíny a minerály, jež obličeji schází. Tu poté firma doručí zákazníkovi.

Foto: Neutrogena

Právě zmíněný systém Skin 360™ má v celém procesu nezastupitelnou roli. Díky němu lze totiž poměrně přesně odhalit, jaké vitamínové a minerální složky konkrétní části tváře chybí, a podle toho nabídnout uvnitř masky vhodnou péči. Mezi nimi má být například vitamín C, výtažek z řimbaby obecné, vitamín B3, kyselna hyaluronová nebo N-acetylglukosamin.

„Neutrogena MaskiD™ značí další krok kupředu novému produktovému vývoji, v němž můžeme uplatit inovativní technologie jako digitální zobrazování, analýza pokožky nebo 3D tisk tak, abychom našim zákazníkům zaručili tu nejlepší pokožku,“ říká Michael Southall, ředitel výzkumu a vývoje v mateřské společnosti Johnson & Johnson.

Skin 360™ (Foto: Neutrogena)

Neutrogena MaskiD™ se má začít prodávat až ve třetím čtvrtletí letošního roku, a to zatím pouze na trhu Spojených států.

Komentáře