Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Podívejte se na nové reklamní spoty, které Apple natočil a sestříhal přímo na iPadu Pro

Pro běžné uživatele iPadů se výkon a všeobecně komplexní schopnosti nových iPadů Pro mohou zdát jako zbytečné, nicméně pro náročné zákazníky, kteří chtějí tablet využívat pro seriózní práci, to jsou naprosto zásadní body. Díky důmyslnému procesu A12X mohou sloužit pro celou řadu pokročilých činností jako například editace videa.

I když si profesionálové pravděpodobně nedokážou představit, jak by na tabletu dokázali kompletně sestříhat a následně precizně upravit celé video (zejména z hlediska absence myši a naučených pracovních postupů z desktopu), Apple se jim snaží ukázat opak. Natočil totiž pět nových reklamních spotů na využití iPadů Pro, které kompletně vytvořil pouze na nich.

Na první pohled nejde o žádnou neobvyklou reklamu. Apple v ní tradičně vyzdvihuje schopnosti těchto tabletů a možným rozdílem oproti ostatním spotům je fakt, že se nesnaží iPady Pro stavět do role náhrad počítačů. Spíše se zaměřuje na dílčí funkce, díky nimž jsou tato zařízení tak silná (a možná silnější oproti počítačům). Ať už jde o chytřejší psaní a úpravu textů, tvorbu prezentací, používání rozšířené reality či dokonce nahrávání podcastů.

Tím nejzajímavějším je však sdělení, které se objevuje na konci každého spotu a které se hojně probírá na Twitteru. V něm se píše „Filmed/edited/designed/made with iPad Pro“, což jasně odkazuje na skutečnost, že Apple k tvorbě těchto reklam využíval pouze iPady Pro. A to včetně jejich kamerového osazení, které u nejnovějších iPadů není tak zásadní (respektive ne tolik propagováno), ale přitom nabízí 12 MPx se světelností ƒ/1.8 s podporou 4K při 30 či 60 FPS.

Na reklamní spoty se můžete podívat níže:

Komentáře