Inzerce      O nás     CzechCrunch  
AirPods opět středem pozornosti. Mladá Američanka z nich vyrábí náušnice, které prodává

AirPody od svého debutu ušly zajímavou cestu. I když jde stále o první generaci (ne však na dlouho), prožila si bezdrátová sluchátka od Applu několik fází, jak na ně veřejnost reagovala. Nejprve to byl posměch za to, že v uších vypadají jako násady na elektrické kartáčky. Poté následoval relativní klid, kdy i odpůrci skutečně pochopili jejich přidanou hodnotu a začali je používat.

Toto klidné období nicméně narušily loňské Vánoce, kdy se AirPody staly snad nejčastější elektronikou, kterou lidé nacházeli pod stromečkem. S tím následně začala vznikat vtipná videa o tom, že vlastníci jablečných sluchátek jsou „bohatí“ a ti, co je nemají, na tomto světě prakticky nemají „vůbec co dělat“. AirPody tak opět byly středem zájmu na sociálních sítích a podle všeho to tak zůstane i teď.

Do virálního oběhu se totiž před pár dny dostalo další úsměvné video, kdy jistá 22letá Gabrielle Reilly využití AirPodů posunula na takovou úroveň, která z nich dělá doslova šperk. Pomocí malých gumových úchytů si sluchátka připevnila na své náušnice, aby zamezila případným ztrátám. A očividně tento nápad uvítala i široká veřejnost, jelikož se původní twitterové video stálo rázem tak populární (přes 200 tisíc lajků), že po ní lidé chtěli, aby tento doplněk začala prodávat.

Tohoto obrovského zájmu Reilly využila a spustila tak dedikovaný e-shop, kde takzvané Airings, které byly původně zamýšleny jako pouhý vtip a reakce na dění okolo AirPodů jako takových, za 20 dolarů prodává. Jde nicméně o velmi limitovanou nabídku, na druhou stranu může celá věc sloužit i jako inspirace pro ostatní, jak AirPody zabezpečit před možným ztracením a přitom nesahat po různých gumových páscích, které nabízí například Spingen. Otázka, jak by na to reagovala mužská část uživatelů.

Komentáře