Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Apple chce se svým televizním obsahem atakovat prestižní ceny jako Oscary nebo Emmy
Foto: lincolnblues/Flickr

Vzhledem k tomu, že do představení televizní streamovací služby Applu zbývá už jen několik dní, začíná se výrazněji debatovat o jejím možném dopadu na celý tento průmysl, kterému vládnou zejména Netflix a HBO (v budoucnu dost možná i Disney). Objevují se totiž názory, že Apple s touto platformou spíše jen „experimentuje“ a neslibuje si od ní nic závratného. S čímž se dá prakticky souhlasit, když se vrhá do oblasti, kterou dlouhé roky velmi úspěšně formují zmínění giganti.

Cupertinská společnost nicméně žádný ryzí experiment nebere v potaz. O tom, že se její televizní platforma má stát jednou velmi silným hráčem ve sféře ostatních podobných služeb, hovoří i fakt, že si postupně najímá špičková herecká (a režisérská) jména a spolupracuje s předními hollywoodskými studii na originálním obsahu, který bude obsah jak dokumenty a animované série, tak seriály z dramatického prostředí. Nehledě na to, že spousta děl ještě bude přicházet.

S tím se pojí i nejnovější zpráva agentury Bloomberg, která od svých zdrojů zjistila, že Apple chce své nabízené filmy a seriály vyšperkovat natolik, aby se staly žhavými kandidáty na prestižní ocenění typu Oscarů a Emmy. K těmto vizím má Applu dopomáhat zvláštní tým lidí, jehož cílem má být sestavování cílených kampaní na míru, aby oslovily Hollywood. Podobným způsobem si to má zajišťovat i třeba Netflix, jehož obsah mnohokrát dosáhl skvělých výsledků v rámci těchto ocenění.

Žádný přesný plán však zatím neexistuje. Podle všeho je celá věc teprve v rané fázi, na druhou stranu zainteresované zdroje hovoří, že již příští rok by Apple měl s minimálně jedním ze svých seriálů nebo filmů soutěžit o cenu Emmy. Zajímavé pak bude i sledovat, jak mu k těmto prestižním ocenění dopomůže filmové studio A24, s nímž vede spolupráci. To totiž již v minulosti dokázalo vyprodukovat snímky, které obdržely Oscary.

Komentáře