Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Apple zahájil včerejší událost návratem do 90. let. Podívejte se na poutavé úvodní titulky

Apple si vždy potrpěl na propracovaných vizuálech. Nemusí však jít zrovna o reklamní videa k novým produktům, ale také třeba o úvodní spoty sloužící pro zahájení tiskových konferencí. A konkrétně ty včerejší patří mezi velmi nápaditý počin, u kterého je možné se přenést do minulého století a poznat kroky Applu z jiné perspektivy.

Vzhledem k tomu, že Tim Cook se svým týmem pojal včerejší tiskovou konferenci spíše jako show než tradiční tiskovou konferenci (což potvrzoval především výstup různých filmových tvůrců a herců na pódiu během představování Apple TV+), zákonitě tomu muselo předcházet i trefný úvod, který by diváky dostatečně navnadil.

Kalifornský gigant tak ještě před samotným představením nových služeb (Apple News+, Apple Card, Apple Arcade a Apple TV+) vsadil na kouzlo úvodních titulků, které originálně korespondovaly se sloganem celé události „It’s show time“. Navíc v ikonickém retro stylu 90. let, kdy Apple používal duhovou korporátní identitu.

Tim Cook (Foto: Apple)

Poté, co se na plátně objevila zmínka o fiktivním produkčním studiu Think Different (narážka na slavnou marketingovou kampaň Applu), se samotné titulky naplno rozjely. V nich Apple zdůrazňoval jak své aktuální produkty (od iPhonu po Siri nebo aplikaci Wallet), které měly mít během tiskové konference svou „roli“, tak i střípky legendárních momentů jako představení prvního Macintoshe v roce 1984.

Necelý dvouminutový vizuál, režírovaný uskupením The Crazy Ones (opět odkaz na ikonickou reklamu Applu Here’s to the Crazy Ones z roku 1997) pak skončil větou „And now for our feature presentantion“, přičemž o několik vteřin později na pódium dorazil Tim Cook. Na celé video se můžete podívat níže.

Komentáře