Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Trampolíny a profesionální dojem. Podívejte se na novou, nápaditou reklamu na AirPods
Foto: Apple

I když jsou AirPody druhé generace shodné s původní verzí, nabízí jednu, pro někoho klíčovou vlastnost: bezdrátové nabíjení. Díky integrovanému standardu Qi je tak možné krabičku se sluchátky položit na dobíjecí plošku a zkrátka nepoužívat kabel. Maličkost, ale správný krok vstříc bezdrátové budoucnosti.

Pochopitelně to tak vnímá i samotný Apple, což nyní dokazuje v novém reklamním spotu, který uveřejnil na YouTube. Ten je založen na muži, který se protlouká městem, zatímco má v uších jedny z nejskloňovanějších sluchátek posledních let.

Reklama má hned několik zajímavých prvků. Hned na úvod potěší fajnšmekry fakt, že muž bere své AirPody z nabíjecí podložky od Belkinu, která je prodávána exkluzivně pod hlavičkou Applu. Dále je to černobílý tón prostředí, jenž celému spotu dodává punc profesionality a netradičnosti.

V neposlední řadě jsou pozoruhodné i kreativní pohyby dotyčného může, který se všemožně odráží od stěn a objektů založených na bázi trampolíny. Trefná je také pohodová skladba I Learnt Some Jazz Today od 21letého umělce Tessellated, která tímto dvouminutovým dílem s názvem Bounce provází.

Byť Apple standardně dělá velmi kvalitní a profesionální reklamy, což dokazuje i nedávné video na schopnosti iPadu Pro v čele s českým tanečníkem Yemim A.D., řadí se tato dle názorů běžných diváků na Twitteru a dalších sociálních sítích k jedné z nejlepších. Posuďte sami.

Komentáře