Inzerce      O nás     CzechCrunch  
AirPods Pro baví. Apple zdvojnásobuje jejich výrobu a urychluje doručení, týkat se to může i Česka
Foto: iJustine / YouTube

Zítra to bude přesně měsíc od momentu, co Apple představil nové AirPods Pro. Hned v prvních dnech byly – dle očekávání – bezmezně vyprodány a zájemci, kteří je nestihli včas objednat, museli vyčkávat dlouhé týdny (pokud tedy neměli štěstí a nenarazili na ně v jedné z autorizovaných prodejen). To se zlomilo v polovině listopadu, nicméně nyní minimálně oficiální český e-shop Applu hlásí dobu doručení až 2. ledna.

Velký zájem o první špuntová sluchátka z dílen cupertinské společnosti s funkcí pro aktivní potlačování okolního ruchu potvrzuje i třeba taková Alza.cz, která slibuje naskladnění 16. prosince, čímž by se mohlo dostat na zákazníky, kteří je chtějí pořídit ještě před Vánoci. Datart pak hlásí doručení již 4. prosince, nicméně téměř všude je jasně vidět, že AirPody Pro baví a Apple je nestíhá vyrábět.

Právě z toho důvodu se mělo vedení firmy rozhodnout, že jejich produkci ještě před koncem roku razantně navýší. Jak informuje server Nikkei s odkazem na zdroje z dodavatelských řetězců, čínská továrna společnosti Luxshare měla být instruována o zdvojnásobení výroby, což znamená, že místo jednoho milionu kusů měsíčně bude vyrábět rovnou dva miliony.

Ve výsledku by tak mělo být podchyceno i včasnější doručení a obecně (a logicky) lepší dostupnost napříč celým světem. I totiž na americkém e-shopu Applu jsou AirPody Pro vedeny jako zboží se čtyřtýdenní dodací lhůtou a lidé na ně stále netrpělivě čekají. Nyní je otázkou, zdali Apple zvládne něco vymyslet, aby se do efektivnějšího prodeje dostaly během Black Friday a Cyber Monday.

Minulý rok se totiž AirPody během těchto nákupních svátků staly extrémně žádaným produktem a konkrétně Alza.cz na českém trhu zveřejnila, že šlo o nejprodávanější doplněk na jejím e-shopu a značně se tak podílely na tržbách okolo dvou miliard korun.

Komentáře