Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Dárková karta a děkujeme. Apple slaví Black Friday a Cyber Monday po svém, výrazné slevy nečekejte
Mánie kolem prodeje nové série hodinek Apple Watch v Apple Store Palo Alto. (Foto: Apple)

Není tomu tak dávno, co jsme na sesterském webu CzechCrunch pokryli obrovskou nákupní akci Singles‘ Day, která během jediného dne e-shopu Alibaba vydělala rekordních 38,4 miliardy dolarů. To bylo více než loňský součet amerických nákupních svátků Black Friday a Cyber Monday. Nyní se však tato dvojice, na kterou slyší země po celém světě včetně Česka, může pokusit o zázrak.

Do zahájení letošního Black Friday (29. listopadu) a Cyber Monday (2.prosince) zbývá už jen několik dní a drtivá většina prodejců se na ně připravuje s několikatýdenními předstihy. Na světové nákupní šílenství již tradičně nasedá i Apple, který obecně nemá slevy příliš v lásce. Jen málokdy je možné vidět na oficiálním e-shopu limitovanou slevu na jakýkoliv produkt. A výjimka nepřijde ani teď.

Cupertinská firma opět zachovává svůj klidný postoj a namísto exkluzivního snižování cen iPhonů, iPadů, Maců a podobně nabídne pouze dárkové poukazy. Zákazníci tak od pátku přes sobotu, neděli až po pondělí budou moci na jablečném online storu koupit zboží za standardní cenu, ale jako bonus k těmto svátkům získají přednabitý poukaz v hodnotě až 4 800 korun.

Přidávat do kalendáře můžete ZDE

Byť Apple zatím nezveřejnil žádná přesná specifika této akce, lze očekávat, že to bude stejné jako minulé ročníky. Pokud si během těchto dní pořídíte například MacBook Pro, který je považován za „nejdražší zařízení“ z nabídky, obdržíte poukaz v plné hodnotě 4 800 Kč. Tuto částku pak budete moci použít na částečné zaplacení nového produktu nebo za něj v plné výši koupit doplněk (třeba AirPods starší generace).

Hodnota dárkového poukazu pak klesá s cenou pořizovaného produktu. U iPadů se očekává bonus okolo 2 tisíc korun, u iPhonů pak okolo 1,5 tisíce korun. A například za sluchátka značky Beats se můžete těšit na poukaz v hodnotě 600 korun (přibližně).

Foto: Beats by Dre

Apple tak opět ukazuje, že se nenechá zmanipulovat nákupními svátky tak, aby musel radikálně zlevňovat položky ve svém sortimentu. Zatímco ostatní lákají na masivní slevy, Apple zkrátka přihodí pouhý poukaz a nic neřeší. Ostatně se to promítá i na samotné propagaci – nic násilného, nic bijícího do očí. Pouze prosté oznámení. Zdali pak zákazníci toto rozhodnutí přijmou, nebo ne, je pak otázkou.

Komentáře