Inzerce      O nás     CzechCrunch  
iPad a rodinná láska. Apple před Dnem díkuvzdání vydává novou dojemnou reklamu

Už pozítří slaví Spojené státy takzvaný Thanksgiving Day (Den díkuvzdání), který je pro mnohé Američany mnohem zásadnější než tradiční vánoční svátky. I proto okolo této události každoročně panuje velké haló, lidé nakupují masivní zásoby jídla včetně ikonického krocana a chystají se za svými rodinami. A protože je i Apple hrdou americkou společností, ani on si nenechává Den díkuvzdání ujít.

Neslaví to však žádnými velkými slevami, které si mimochodem nepřipravuje ani na blížící se Black Friday a Cyber Monday, nýbrž poutavě zpracovanou reklamou s tendencí zahřát u srdce. Jmenuje se jednoduše Holiday – The Surprise a hlavní děj se točí okolo výletu rodiny s dětmi za jejím dědečkem, který se stále nepřenesl přes ztrátu své manželky.

Klíčovou roli mají v novém reklamním spotu především děti se svými iPady, které se snaží svého dědečka rozveselit starými fotkami z období, kde byl ještě spokojený a plný lásky. Apple tak znovu demonstruje iPad jakožto zařízení nejen pro produktivní práci, ale také nástroj, díky němuž je možné potěšit druhé. O to víc, když jde o rodinné příslušníky.

Citovou linku pak doplňuje profesionální zpracování celého příběhu a skladba Married Life od Michaela Giacchinoho, která zazněla ve veleúspěšném animovaném filmu Up!, který taktéž hrál na city diváků.

Očekává se i vánoční tematika

Vzhledem k tomu, že se blíží Vánoce, Apple si podle všeho přichystá i nové reklamy odvíjející se od těchto svátků. Ostatně to má ve velké oblibě, o čemž hovoří reklamní spoty z předchozích let. Právě pro ně si cupertinská firma vybírala i lokality v Česku. Jedním z  příkladů je pak spot pod názvem Sway z roku 2017, který se odehrává na vybraných místech v Praze.

Komentáře