Inzerce      O nás     CzechCrunch  
Vánoční přípravy vrcholí. Apple spustil nový dárkový katalog, v němž najdete vše, co nabízí

V neděli se začne odpočítávat poslední měsíc do Štědrého dne, který se ve většině českých domácností nese v duchu rozdávání dárků. Na to pochopitelně slyší i prodejci a výjimkou není ani Apple, který každoročně dělá svou vánoční nabídku a láká zákazníky k nákupu. A byť nenabízí žádné slevy (alespoň tedy výrazné), onen vánoční katalog umí chytře zpracovat.

Hlavním tématem letošních jablečných Vánoc je personalizace. Jak je známo, Apple se už delší dobu snaží své produkty nabízet v atraktivnějších, barevných kabátcích, což je příkladem třeba tmavě zeleného iPhonu 11 Pro nebo pestrobarevných iPhonů 11. Nehledě na Apple Watch, ke kterým si je možné vybrat celou řadu originálních pásků pro větší osobitost.

Pro Apple budou nicméně klíčové AirPody, především pak nová verze s aktivním potlačováním okolního ruchu AirPods Pro. Tato sluchátka totiž splňují parametry „originálního“ dárku (včetně možnosti gravírování přímo na pouzdro) a i analytici očekávají, že AirPody budou jedním z nejčastějších dárků pod stromečkem pro náctileté ve Spojených státech, co se týče elektroniky.

Apple pak cílí na zákazníky tradičně svým poutavým marketingem – katalog je tak obohacen o zajímavé vizuály produktů a nechybí ani claimy ve stylu „Takže nakonec budou bílé Vánoce.“ (AirPods Pro), „Nejlehčí dárek, kterého si budou vážit.“ (MacBook Air) nebo „Ať je síla provází.“ (iPad Pro). Na celou nabídku se můžete podívat apple.cz/shop/gifts.

Oslaví Vánoce opět v Česku?

I když Apple pro Česko nechystá žádnou unikátní nabídku ve srovnání se zbytkem světa, přeci jen má k tuzemskému trhu speciální vztah. Už několikrát jej totiž vybral jako ideální lokalitu pro natáčení reklamních spotů, přičemž ty nejúspěšnější se točily právě kolem Vánoc. Stačí si vzpomenout třeba na Frankie’s Holiday, Romeo & Juliet nebo Sway.

Komentáře